Woordeloos.

on donderdag 15 november 2018














4 reacties:

Lies zei

Je foto's 'spreken', Clarien…
Lie(f)s.

Anoniem zei

Mooie foto’s!

Willem zei

Die kleine kuikentjes beginnen al pubers te worden, als je tenminste afgaat op het meer dan prille verenpak. Heb er destijds nooit op gelet, maar maken kuikens ook een pubertijd door, of hebben de mensen die levensfase exclusief voor zichzelf gereserveerd?

En nog bedankt voor de antwoorden op mijn vragen/afvragingen. Het merkwaardige is dat ik mezelf er vandaag op betrapte, tijdens het verspreiden van wat blad over de tuin, dat ikzelf ook de zak gedroogde koemestkorrels pakte en nog een handje vol ervan onder de bladeren mikte. Het belangrijkste verschil is dat ik op een 3 m dik kleipakket zit en jij op veenachtige- of zandgrond. Klei spoelt minder uit, maar gezien de hoeveelheid organisch materiaal die in de loop van de tijd door de kleigrond is gemengd heb ik onderhand ook een dikke laag, ik schat een cm of 25, mooie teelaarde, waar nog weinig kleiachtigs aan is.

Tuinmechanisatie zei

Ik ben recentelijk begonnen met een moestuin. Je website helpt mij enorm, daar ik een leek ben (was) op dit gebied. Thanks.