Groeten uit Punthorst (slot)

on zaterdag 7 september 2019





Vrienden aan de Spijkerweg, iets verderop, hadden een artistiek, muzikaal en spiritueel weekend georganiseerd.

Of wij ook kwamen?








Editha is schilderes. En nog veel meer.

Eric is filosoof, en maakt ook prachtige houten meubels. Hij heeft deze boerenschuur verbouwt tot woonhuis en atelier.

Ik kijk daar altijd mijn ogen uit .....

 











.... en na een mooie middag met een inspirerende lezing ..... door de velden weer terug naar huis.

 





Punthorst saai? Nee hoor. Er is véél meer te beleven en te zien dan je zou denken!!


🌈🌈🌈🌈🌈


Nou dag hoor, fijne zondag! En volgende week weer nieuwtjes van de tuin en van de dieren!






3 reacties:

Lies zei

Mooi is 't daar, Clarien,
je mag zelfs een boekje meenemen uit Piets kast...
Lie(f)s.

Anoniem zei

Wat een prachtig buro met stoel zie ik op de foto's.. Zouden Editha en Eric deze een nieuwe kans bij mij willen geven als ze er van af willen? A

Clarien zei

Je hebt er goeie kijk op anoniem! Dat is inderdaad een hele mooie set. Maar het is een erfstuk van Eric, die van origine uit Bulgarije komt, de set is van van zijn oma dacht ik, dus ik denk niet dat hij er afstand van wil doen ..