Punthorst Centraal.

on zondag 28 juli 2024



Met twee ecologen, die toevallig allebei Jan heten, met twee Jannen dus, had ik vrijdag mijn - voorlopig- laatste prachtlint overleg. We maakten een ontwerp voor een groenplan, rondom een nieuwbouwproject van vier huizen, hier in de buurt. Fijn dat we hierbij betrokken worden! Ik hoop het plan komende week naar het buro op te kunnen sturen ....


.... en dan gaat de werkmap 'Prachtlint' even dicht!


Dan even een paar weken géén nieuwe projecten en géén overleggen, maar volop tijd voor familie, huis, dieren en tuin.


Een deel van de familie kwam dit weekend alvast langs. Bob en Merel logeerden hier een paar dagen met Beertje. Ik was, na de 'Jannen', langs de kringloop gereden voor wat speelgoed.



 


Dat is zo handig van kringloop-shoppen. Je koopt speelgoed voor een habbekrats, en zodra de kinderen eruit gegroeid zijn breng je het terug en haal je weer andere spullen. Wat je boven in de auto ziet staan was in totaal 12 euro. Inclusief kopjes en dienbladen.


En alles doet het, er zaten zelfs al batterijen in.


Vanmiddag kwam Mark ook langs die mijn moeder meebracht. En Lien logeerde dit weekend bij Marjan en die kwamen uiteraard ook deze kant op. Haha, Punthorst was even 'centrum van Nederland' voor de familie. 


Zo'n baby'tje werkt als een magneet!




Doperwten doppen met kleinzoon 



Gouden uurtjes!

0 reacties: