Lopen en slepen.

on vrijdag 4 maart 2016



Wat een leuke toffe mensen wonen er in de Hilversumse Meent! Er kwamen gisteren nota bene dertien mensen opdagen voor de eerste Nordic Walk les. En na tien minuten wandelen was het alsof we elkaar al jaren kenden!

Het leuke met NW lessen is dat ieder niveau mee kan doen. Voor degene die het wat rustiger aan wil doen zijn de stokken een mooi ´hulpje´, bijvoorbeeld als je knie- of bekken klachten hebt. En voor de wat meer getrainden kun je er een stevige workout van maken, met veel nadruk op de triceps (je weet wel die slappe achterkant van je bovenarmen, de kipfilets ...)

Goed. Ik had een mooi parcours uitgezet, dwars door het nieuwe wandelgebied achter de Meent. Maar ik was niet de enige die daar wou wandelen gisteren ....





Mooooooooooowww ..... mogen wij ook mee met wandelen??

Nou liever niet! Aan de kant jullie!! Maar ze moesten zich eerst nog even krabben aan het hek. 





En ze bleven nieuwsgierig naar ons. Toen wij een droog pad op wandelden dwars door de weiden, moesten die runderen óók net midden op dat pad wezen. Waardoor 'mijn' dames een beetje schuw waren om daar langs te lopen.

Komop koeien, ga ergens anders spelen!





Hahaha ja zo zie je nog es wat van de natuur!

Nou ik hoop dat de dames volgende week weer van de partij zijn. En dan bedoel ik dus niet de koeien!





..... en vandaag was een hele rare dag. Ik heb op weg naar Stadskanaal twee keer met panne langs de weg gestaan. Twee keer geholpen door vriendelijke mannen in gele busjes van de Wegenwacht. Uiteindelijk met auto en al helemaal teruggesleept naar Bussum.

En toen was de dag weer om. Stadskanaal helemaal niet gezien dus. Helaas ... het laatste afscheid van een lieve oom daardoor .... gemist. Dat doen we dan maar op afstand.

En de foto's? Ach het fototoestel ben ik ook nog es kwijt geraakt .... hopelijk ligt die nog in de auto, dan laat ik morgen de capriolen wel zien! :D


0 reacties: