Adoptie ouders

on maandag 17 maart 2014

Het is gelukt!



Alle sla kinderen die ik over had, zijn ondergebracht bij lieve adoptie ouders!

Uiteindelijk waren het er zo´n 100 stuks, ze zijn per 20 ongeveer meegegeven. Grappig, het is toch iets dierbaars wat je weggeeft, omdat dit mijn eerste zelf opgekweekte plantjes waren.

Nou ja, ik heb wel vaker uit zaad opgekweekt, maar nog nooit op deze schaal.




Zoals dat meestal gaat, als je iets weggeeft, dan krijg je minstens zoveel weer terug! 

Leuke nieuwe contacten met collega moestuiniers, zakjes zaad, met zorg verpakt. Potje heerlijke gefermenteerde groente (ik vergeet de naam steeds, sorry Frida). En natuurlijk veel tips en truuks voor de tuin.




Die tips en truuks, EN de nakomelingen uit die zakjes zaad, ga ik dan weer delen. Zo wordt de kring steeds groter! 

Zo komt het uiteindelijk wel goed met de wereld!! :D:D

Oja ............ en de volgende slaplantjes staan al in de wachtrij. En ik heb er natuurlijk WEER te veel! Verheug me nu al op bezoekjes van adoptie ouders!



0 reacties: