Soepje, iemand?

on vrijdag 17 september 2021





 


๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„



16 reacties:

Anoniem zei

Heerlijk! Door pech met de zaden heb ik ze dit jaar niet.

Daphne zei

Zo, goeie oost๐Ÿ‘Œ

Willem zei

Daar kun je wel een aardige hoeveelheid soep van maken.
Wat ik me afvraag, de pompoenen liggen er zoals kazen op planken liggen te r0ijpen. Maar kazen moet je nog met grote regelmaat keren. Om rotten te voorkomen, moet die pompoenen dan ook geregeld keren?

Coby Breitner zei

Jahoor lekker, gaaf gezicht zo'n vol rek.
Ik mis je blog wel hoor.

Dineke zei

Wat een mooi gezicht! Echt een beeld van de herfst.
Het is wel goed oogst weer hรจ?

mrs H. te B. zei

PRACHTIG - dat wordt wel heel veel pompoensoep eten! Bedacht net gisteren dat ik je blogjes miste!

Barbara zei

Een rijk gezicht al die kleurige pompoenen. En ook weer zo’n handige, door zijn eenvoud echt mooie, precies passende, ad-hoc gemaakte, na gebruik weer snel te verwijderen, ultra-low-footprint typische Clarien opslag oplossing.

Clarien zei

๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Anoniem zei

Haaa,een blog van Clarien, daar ga ik vanavond es lekker voor zitten !
๐Ÿ˜„ Dat was een korte zit ๐Ÿ˜„
Mรกรกr ooohh zooo leuk!!!
Ook ik mis je blog maar heb er zeker begrip voor, veel succes met het vullen van de voorraad.

Groet'n uit de tuin van " de Bruin " ( Greetje )

Lies zei

Graag, Clarien!
Lie(f)s.

Anoniem zei

Ik mis je blog ook - maar zelfs een enkele foto is genieten. Dank!

Ipie zei

Prachtig!
Wij hebben helaas maar 3 pompoenen dit jaar. Geen idee waar het aan ligt.
Daarentegen hebben we maar liefst 15 spaghettipompoenen. Het wordt een uitdaging om daar iets creatiefs mee te doen en niet alleen maar 2 gevulde helften uit de oven. De meesten zijn trouwens zo groot dat ze niet eens in de oven passen…
Vanochtend heb ik voor het eerst soep gemaakt van een halve spaghettipompoen en wat andere groenten; we zijn benieuwd of het smaakt…

Unknown zei

Iemand is in zijn nopjes bij de Moeskers !

wapiti zei

Knappe verzameling! Eet smakelijk!!!

Tanja zei

๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Anoniem zei

Ik heb zeker iets gemist ,lees bovenstaand berichtje over je blog maar snap het niet helemaal.
Hoop niet dat er iets ernstig met je is ??

Groetjes Pien.