Twente.

on donderdag 25 mei 2017




Paul's stiefmoeder Grace was zeventig geworden en had ons uitgenodigd voor een lunch, in Twente. Iets verderop zaten wat mannen aan een tafeltje. Dikke zwarte pakken aan, koud bier op tafel, en even later vertrokken ze, op de fiets.

Maar eerst nog even poseren voor het hotel.







De hoteleigenaar en z'n vrouw er ook bij op. Wat trouwens rasechte Rotterdammers waren. Ja je maakt wat mee hoor daar diep diep diep in Twente.

Zo'n fietsclub, het is eigenlijk net zoiets als die van Paul, maar toch weer nét even anders.




Grace geeft ons ook altijd kadootjes als ze jarig is. Ja zo is ze. Ik kreeg twee mokken waar ik heel blij mee ben. Want onze mokken zijn allemaal weg, verdwenen, kapot, naar de kringloop gebracht wegens te lelijk.

Maar kijk deze!!





Geweldig toch?

Vanavond dronken we er koffie uit. Ik vind ze echt leuk! Alleen ..... wel weer een beetje rolbevestigend.





Maar dat is zó opgelost!





Ik hoop dat je ook geniet van dit schitterende weekend! En zaterdag heb ik meer nieuws over de Open Dag. Zet hem wel alvast in je agenda, het is op zaterdag 17 juni!

6 reacties:

M.A.C. zei

Geweldige foto's weer en inderdaad prachtig opgelost

M.A.C. zei

Zijn trouwens wel heeeeeeel leuke mokken

Wonen en leven in Roemenie zei

Leuk de foto's en dan die fietsen kunnen wij ons niet voorstellen dat de mensen daar vroeger op reden en dan de dames met hun rokken . Dan zijn de huidige fietsen even wat makkelijker. Leuk en lief gebaar van de mokken .
Fijne dag gr Henriette
www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

Clarien zei

De mokken zijn van de Landgoedwinkel voor wie ze ook wil. :)

Bianca van Dalen zei

leuke mokken!

Helena zei

Haha die fietsen...... ik moet ook erg lachen om je mok metamorfose 👍
Helena.