Zaterdags uitstapje.

on zaterdag 19 september 2015




Iedereen heeft zo z'n liefhebberijen ....

.... zo mag ik graag op boerenerven en bij tuinderijen rondkijken. Paul is daar inmiddels wel aan gewend en vindt het zelf ook leuk inmiddels.

Vandaag kwamen we weer langs zo'n mooi plekje ... een prachtige biologische tuinderij compleet met winkel, bijenstallen en paddepoelen, een koude kas, schitterende groene velden met wandelpaden eromheen ....






Ze hadden vandaag nét de pompoenen geoogst.







Zo mooi om te kijken, en te vergelijken ...






Kijk es wat een mooi systeem van hergebruik, van het hemelwater. Dat wordt van het dak van de kas opgevangen in een bassin en dan weer gebruikt voor beregening van de kas.








Ik heb helaas vergeten om de eigenaar te vragen of ik foto's mocht plaatsten op mijn blog, dus ik kan de naam even niet noemen. Maar ik zal hem emailen of het mag en dan laat ik weten waar dit prachtige plekje te vinden is.

Oja en we kwamen op de terugreis langs Ikea. En nu ... met die tasjes, is er een mooi excuus om even lekker te grasduinen in de stoffen daar.

Zo leuk .... die groentes!!






Geniet van je weekend! Tot maandag.


2 reacties:

Martine zei

Dank voor dit mooie blog................

Ellen zei

Mooi bedrijf en perfecte stof voor boodschappentassen! Jullie ook fijn weekend!