Loslaten

on vrijdag 16 mei 2014



Je kunt tegenwoordig geen workshop binnenwandelen, of het gaat over

aandachtig zijn, 
jezelf een spiegel voorhouden, 
loslaten

Dat zijn dan zeker allemaal dingen waar wij niet zo goed in zijn? Ik herken dat wel hoor. Vandaag moest ik loslaten. Nee, niet mijn kinderen of man of vrienden of andere belangrijke dingen ... maar gewoon mijn plantjes. En mijn tuin. En maar voor twee dagen! :D:D

En dat was al moeilijk!!





Controle loslaten, ook zo eentje ... Dat gaat me ook moeilijk af hoor!





Nu ik de foto's zie, ga ik die bordjes volgende keer toch wat vriendelijker maken. Beetje rondere letters misschien? ;) Of wat aardiger tekst? 'liever niet op lopen' 'liever geen stenen meer in de vijver gooien kinderen' Nou ja - never mind!

Okee! I'm off!! 




Hahaha je zou denken dat ik naar Australie ga ofzo. Niks hoor! Gewoon naar Zutphen!! :D:D

3 reacties:

Tante Titi zei

zo herkenbaar! Ik ga de eerste 3 weken van juni weg en krijg al pijn in mijn buik als ik er aan denk....

Marlon zei

Maar wel heel leuk om te zien hoe hard het gegroeid is .. Fijn weekend !

Martine zei

Hahaha! ;-)
Heel herkenbaar hoor...altijd moeilijk je geliefde plantjes en dieren achterlaten, ook al
is het maar voor een paar dagen!
Fijne vakantie! ;-)