En op zaterdag??

on zaterdag 10 maart 2018



En op zaterdag? .... wat doe je dan?

Wat ik zelf deed was ... snipperen. Al dat hout en die takken die we de laatste weken hebben verzameld .... alles is vandaag versnipperd. Met de trekker en zo'n snipperaar erachter. Die zelfs de dikste takken en kleine stammetjes probleemloos aan mootjes snippert.

Maar ondanks al die paardenkrachten was het voor onszelf ook nog een heidens karwei.

Takkenbossen uit elkaar trekken, grote takken en stammetjes in dat ding duwen, bakken en aanhangers vol met snippers weer leeg scheppen en naar de bult kruien.






De snippers vlogen in het rond. Ze kruipen echt overal in en tussen. We zaten er allemaal van top tot teen onder, en het hele huis ligt er mee bezaaid. Ik geloof dat ze zelfs in m'n oren zitten.

Dus, dat deden wij op zaterdag.


***********


En dan? Wat doe je na zo'n dag? In de ochtendjas voor een film onderuit zakken? Kan. Met een lui boek op de bank? Kan ook.

Beetje zitten kleuren? Is ook leuk. :)

Maar .....







...... ik ga op deze zaterdag even héél lang in de tobbe!!

Fijn weekend. Tot maandag.
😊


4 reacties:

Madelief Weideveld zei

En dat snipperen? Ik lees het nu, maar ik wist het al ;-). Dat is nu ook ineens heel grappig. Zal ik binnenkort eens even een bakkie komen doen? (als al het schilderwerk, gordijnen-gedoe en kussentoestanden voorbij zijn? Een fijne zondag Clarien! Groet van Carin

Wieneke zei

Wat een leuke tekening ! En je hebt het dik verdiend, hoor. Als je nu opeens slechter gaat horen weet je wat je tegen de dokter moet zeggen. 'Arts, er zit een bos hout in'.

Original handmade by Janneke zei

Wat een werk hebben jullie verzet Clarien! Ik hoop dat je genoten hebt in de tobbe ;-) En vandaag genieten van een vrije zondag!

Groetjes Janneke

Clarien zei

Carin kom maar langs hoor! Je bent er zo! ;)
Wieneke dat is nu ook al zo ... ben nogal hardhorend ...
Janneke ja hebben we gedaan! ;-)