Luie dag

on donderdag 30 oktober 2014

Vanmorgen was ik op zoek naar een webwinkel voor biologische waren in bulk. Zoals granen en olie. Het is vaak een stuk voordeliger als je dat in grote hoeveelheden tegelijk koopt. En het scheelt ook in verpakkingen.




Uiteindelijk werd het 'Biovoordeel.nl'. Het leuke daarvan is dat ze (toevallig) in een heel schattig dorpje in Groningen zitten. In Ezinge. En daar ben ik volgende week vlak in de buurt, dus daar ga ik dan mijn bestelling ophalen. Ook leuk om zo'n bedrijfje daar in Ezinge te zien. De man aan de telefoon klonk niet als een Groninger, ben benieuwd hoe hij daar in Verweggistan is terecht gekomen!

Maar wat kan je dan achter zo'n scherm blijven hangen ... zoveel leuks te zien! Kop koffie erbij. Tweede kopje. Stuk appeltaart was er ook nog. Pom-pie-dom. Ja dan is je ochtend zó om!

Dus toen heb ik er maar helemaal een luie dag van gemaakt. Dorp ingewandeld, paar boodschapjes, wat lekkers voor bij de thee ....




 op de markt rondgeslenterd ..




Vis gekocht voor het avondeten. Daar gingen een paar venkelknollen bij en wat gekooktje aardappels. Ook een luie maaltijd dus.

En nu ....




'Soms moet je een dagje lui zijn!!'    (van mezelf :D)

1 reacties:

madelief zei

Goh, had niet gedacht dat jij dat kon ;-) gr madelief