Sara

on zaterdag 30 augustus 2014


Verjaardagsontbijtje ... met veel lieve kadootjes ... en ook een nieuwe camera! Die in mijn broekzak past!

Een feestje komt later, vandaag lekker uitwaaien en dikkedakken op Lauwersoog.




Dat geweer is van mijn vader geweest. Ik had daarom gevraagd. Niet dat ik meteen ga schieten hoor, het is meer symbolisch, een aandenken. Maar wie weet komt het nog wel es van pas!

Toen wij klein waren mochten wij met pap schieten in de tuin. Ja toen keek men nog niet zo nauw. Achterin de tuin hing een schietschijf, en daar mochten we op mikken. Ik weet nu nog steeds hoe dat voelde, die terugslag op je schouder.

Ach ja en er werd ook wel es stiekum een ander doel gezocht. Toen de haan van de kerktoren naast ons huis een keertje naar beneden gehaald werd voor onderhoud, heeft de hele gemeente zich verbaasd over al die kleine deukjes in de gouden haan ....


Liek met 2 vriendinnen op 1 surfplank aan het klooien ...





Tja, zo'n verjaardag, bestaat vooral uit bij elkaar zitten en lekker eten en drinken. Meer hoeft ook niet.

Koken doe ik niet vandaag! We eten bij 'Het Booze Wijf', prima restaurant als je van verse vis houdt! En mooi uitzicht op de kleine haven, waar de bruine vloot ligt.




Ik ben heel blij dat ik vijftig ben en nog zo veel mooie dingen te doen!


8 reacties:

gewoonhannah zei

Nog van harte gefeliciteerd! Ik ben ook Sara;-)
Dag Hannah

Madelief Weideveld zei

Ach wat leuk om eens even mee te kijken bij jouw feest....dikkedakken.....gefeliciteerd hoor. Vijftig jaar....
Madelief.

Anoniem zei

van harte gefeliciteerd en nog vele jaren tuin plezier!
groet Flora

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd, Clarien!

Jolanda zei

Nog van harte gefeliciteerd! De warmte straalt van de foto's af, dat moet beslist een gezellige verjaardag geweest zijn!

Jente zei

nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Clarien zei

Hee wat lief, bedankt allemaal!!

Margriet zei

Gefeliciteerd en dat je nog maar lang door mag gaan met je mooie blogs !!!!