ongelukje.....

on vrijdag 18 oktober 2013
De spade die ik moest hebben stond helemaal achteraan in het schuurtje. En ik had haast. Wilde snel even wat tuinwerk doen, moest nog een verjaardag voorbereiden, nog ergens op visite, etc etc.

Dus wat gebeurt natuurlijk? Ik kijk niet goed, trap ergens op, en BWAM!!!! De steel van de hark met een klap in mijn gezicht! Stom! Net een slapstick!

Maar shiiiiiiips wat deed dat pijn hee! Ik zag sterretjes! Gelukkig voelden m´n tanden nog heel. En de neus ook. Alleen m'n bovenlip zwol op als een meloen.


snel even een zakje ijs gehaald in de sportschool

en na een half uurtje ofzo was het al een stuk minder

Moraal....  nooit haast hebben in de tuin. Ongeluk zit in een klein hoekje. Dit was natuurlijk maar een kleinigheid, maar ja, we gebruiken ook zagen, grote bijlen, sjouwen met flagstones. En je bent vaak in je uppie aan't werk.

Voor nu neem ik een wijntje op de goeie afloop! Proost!!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...